Na de lancering...
Een succesvolle e-rekruteringsstrategie eindigt niet wanneer uw oplossing live gaat.
Wij ondersteunen onze klanten met een gestructureerd programma dat u zal helpen om het beste uit onze oplossingen te halen. Dit programma bevat onder andere:
i-GRasp Gebruikersgroep
i-GRasp heeft een actieve gebruikersgemeenschap waar ook u deel van kunt uitmaken. De groep komt elk kwartaal samen om ervaringen te delen en onderwerpen te bespreken binnen een gezamelijke interessesfeer. StepStone gebruikt deze gelegenheid om nieuwe ontwikkelingen aan te kondigen en om toekomstige evoluties van het product samen te bespreken.
Beste praktijken
We hebben eveneens een programma lopen met als doel “beste praktijken” te delen. Dit programma focust op mogelijke nieuwe productontwikkelingen die de hele gebruikersgroep ten goede komen. Hier worden ontwikkelingen geëvalueerd, ontwikkeld en gedeeld met bestaande klanten tijdens driemaandelijkse releases.
Workshops en Seminaries
StepStone houdt een reeks workshops en seminaries omtrent onderwerpen die gelinkt zijn met het gebruik van het systeem en beste praktijken op vlak van rekruteren. Deze open seminaries zijn gratis voor klanten en wij raden onze klanten dan ook aan om van deze opportuniteiten gebruik te maken.
Aanvragen om veranderingen door te voeren
We werken aan veranderingen en specifieke vragen van klanten op basis van een op voorhand afgesproken service overeenkomst. Er is een telefonische helpdesk gedurende de werkuren (langer indien nodig) en een online helpdesk die ons toelaat om de status van elke opdracht op te volgen zodra deze is goedgekeurd.