Wie zijn wij ?
Jenbacher is producent van Gasmotoren (WKK’s – Warmte Kracht Koppeling). Deze motoren worden geproduceerd in de plaats Jenbach in Oostenrijk. Jenbacher is onderdeel van INNIO.
Onze klanten in de Benelux zijn met name (glas) tuinbouwbedrijven in de bloemen & planten en groente. Vanuit de Benelux verzorgen wij het onderhoud (gepland en ongepland) op deze motoren die veelal in een onderhoudscontract zitten.
Deze portfolio van motoren en onderhoudscontracten worden beheerd door de groep van vijf CSM’s en één persoon die de facturatie verzorgt.
Vanwege het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd van de huidige Administratief medewerker zoeken wij een opvolger. Jij werkt vanaf ons kantoor aan de Kelvinring in Alblasserdam. Er bestaat een mogelijkheid (na de inwerkperiode en met de juiste afspraken hierover) om deze baan ook deels vanuit ‘home office’ in te vullen. Het is een hele dynamische rol met een afwisselend takenpakket. Je werkt nauw samen met vijf Customer Service Managers (CSM’s) en een collega die de facturatie verzorgt maar ook o.a. met de afdeling Sales. Dit alles voor Benelux regio. Je krijgt volop de gelegenheid om je deze werkzaamheden eigen te maken. Daarnaast zijn er nog voldoende werkzaamheden die je t.z.t. aan je takenpakket mag toevoegen. De functie is bij voorkeur fulltime, maar parttimers worden ook uitgenodigd te reageren.
Jouw taken:
Je bent o.a. verantwoordelijk voor het aanmaken van contracten (op basis van wat Sales verkoopt) in ons computersysteem. Je vult de model contracten aan met de juiste gegevens zoals klantennaam, motor gegevens etc. Bij eventuele contract wijzigingen maak je aanpassingen op deze contracten en werkt alle databases bij zodat deze up-to-date zijn.
Er is ook regelmatig klantencorrespondentie over bijvoorbeeld de jaarlijkse prijsindexatie van de contracten, (EHS) veiligheidcommunicaties en andere zaken. Jij stelt deze brieven op en verzorgt de correspondentie. Daarnaast verzorg je overzichten voor bijvoorbeeld de minimale draaiuren etc.
Je werkt tevens nauw samen met de persoon die de facturatie doet om ervoor te zorgen dat facturen snel de deur uitgaan. Tijdens absentie van deze collega assisteer je ook bij de facturatie.
Daarnaast zal je als een Bedrijfshulpverlener de coördinator zijn voor alle EHS trainingen en ‘safety drills” in samenwerking met onze EHS manager en het team van BHV’ers.