De juiste kandidaten voor uw vacatures

We hebben een goed werkende website nodig om de juiste kandidaten aan te trekken voor de vacatures van onze klanten. Een vacaturesite moet daarnaast zoveel mogelijk en vooral de juiste, nieuwe kandidaten aanspreken. En dat doet StepStone...
...via doelgerichte marketingacties
StepStone bereikt de juiste kandidaten middels doelgerichte marketingacties. U herinnert zich misschien radiocampagnes van StepStone wel. De online marketingacties zijn minstens even belangrijk. StepStone heeft meer dan tien jaar ervaring met performance marketing en weet precies hoe de juiste kandidaten naar de website getrokken kunnen worden.
...via onze partners
Voor een maximaal en relevant bereik is StepStone een aantal partnerships aangegaan. Relevante vacatures worden doorgeplaatst op de website van onze partners, zodat we ook werkzoekenden die de StepStone site (nog) niet bezoeken bereiken.
Bekijk hier de volledige lijst van StepStone partners
...via social media
Social media is niet de grootste bron van kandidaten. Het is natuurlijk wel een handig extra kanaal, waardoor ook wij social media voor onze klanten inschakelen. Zo worden vacatures doorgeplaatst op een of meerdere van onze relevante Twitteraccounts. Alle 'volgers' blijven zo op de hoogte van de laatste vacatures. Via onze Facebook accounts communiceren wij met onze fans. Daarnaast kunnen klanten die regelmatig vacatures bij ons plaatsen de Facebook integratie gebruiken om hun fanpagina te voorzien van een vacaturesectie.