Wat ga je doen?
Als telefonisch klantadviseur in Rotterdam zal je aan de slag gaan met het behouden van KPN klanten. Deze klanten zullen bij jou terechtkomen om hun contract te beëindigen en het is dan aan jou om door middel van overtuigingskracht, empathie en het inspelen op behoeftes, deze klant te behouden. Op basis van de wensen van de klant zal jij een aanbod doen waarvan de klant weer helemaal blij van wordt!
Door middel van een fulltime training van 14 werkdagen en een inwerktraject van 10 werkdagen, die op 22 maart begint, zal jij klaargestoomd worden tot de perfecte klantadviseur.
Daarnaast beschik jij over flexibele werktijden dankzij de ruime openingstijden: maandag t/m zondag geopend van 8.00 tot 22.00 uur.
Waar ga je aan de slag?
De klantenservice van KPN valt onder Webhelp. Webhelp mag zich Europees marktleider van de customer contact centers noemen. Naast KPN, beheert Webhelp ook de klantenservice van verschillende andere bedrijven waar jij deel van kan uitmaken!