Als fulltime klantenservice medewerker bij Knab, op de werkvloer ook wel: 'Service Expert Bank medewerker' genoemd, weet jij de klant zo goed mogelijk te woord te staan en zo vriendelijk mogelijk te helpen. Je moet dus opgewassen zijn tegen veel telefoontjes per dag en het beantwoorden van inhoudelijke vragen. Naast deze telefonische werkzaamheden houd jij je ook bezig met administratieve taken die nodig zijn om de vragen van klanten te beantwoorden.
In dit geval zal jij de klanten van Knab die onder Aegon vallen gaan helpen met hun vragen over het regelen van hun financiele toekomst. Om dit allemaal te kunnen word je ingewerkt aan de hand van een uitgebreid inwerkprogramma. Na het volgen van dit programma van ongeveer 4 weken ben jij klaar om helemaal op eigen benen te gaan staan en mee te draaien. Dit doe je natuurlijk niet alleen want je wordt onderdeel van een erg betrokken en sociaal team. Heb je een vraag? Dan staan er tien andere Service Expert Bank medewerkers voor je klaar om jou te helpen!
Om aangenomen te worden als Service Expert Bank medewerker moet je niet alleen een harde werker zijn. Het is van belang dat je voordat je gaat starten een Wft Basis certificaat op zak hebt. Dit certificaat zal jou verder helpen in je financiele carriere en in je baan als Service Expert Bank medewerker en kun je helemaal gratis behalen via YoungCapital!