The job
Als klantenservice medewerker meldkamer word jij het eerste aanspreekpunt voor gedupeerden gedurende het schadeproces en zorg je ervoor dat de klant zich binnen no-time gehoord voelt. Ieder gesprek is dus anders en toch zorg jij dat de mensen zich prettig bij je voelen. Jij stelt iemand gerust, toont betrokkenheid en door het stellen van de juiste vragen zet jij de procedure in gang. Omdat iedere situatie anders is vinden we het belangrijk dat je communicatief vaardig bent. Je gaat voor de beste klantervaring!
Wanneer voor jou de situatie helder is, probeer je in te schatten of het noodzakelijk is of herstelbedrijven ingezet moeten worden. Ook hierin is het belangrijk dat je gemakkelijk schakelt met diverse contactpersonen en je goed aanvoelt wat de situatie nodig heeft. Het doel van elk gesprek is dat de klant weet waar hij aan toe is. Wat gaat er gebeuren en binnen welk tijdsbestek? Jij zorgt voor een duidelijk plan de campagne en dus een stuk rust bij de klant.
Het bedrijf
De organisatie waar jij voor komt te werken, zorgt voor een optimale bereikbaarheid als anderen sluiten. De organisatie is dag en nacht open. Als medewerker meldkamer ga jij telefonisch mensen geruststellen over bijvoorbeeld schade aan huis; van inbraak tot stormschade. Je komt in een team met enthousiaste, gedreven en behulpzame collega's. In deze functie word je on the job ingewerkt, waardoor relevante ervaring een pre is. De sfeer op de werkvloer is top en naast hard werken is er volop tijd voor gezelligheid!
Werktijden
De werktijden zijn divers, omdat het een bedrijf is die 24/7 open is. Onderstaand een overzicht van de diensten.
Weekend: 07.00 - 15.00
Avond: 15.00 - 23.00
Nacht: 23.00 - 07.00
*Het inwerken zal veelal op kantoor zijn, ook zijn er verschillende opties om thuis te werken. Het inwerken begint op het hoofdkantoor in Amsterdam.