Wat ga je doen?
In deze rol sla je de brug tussen marketing en sales. Je gaat aan de slag met al onze commerciële kanalen en online tools om de marketingstrategie voor het hoger onderwijs verder uit te bouwen. Daarnaast vervul je ook de rol van accountmanager, waarbij jij het aanspreekpunt bent voor docenten in het hoger onderwijs.
- Je stelt een strategisch marketingplan op en zet dit om in operationele successen.
- Je combineert slimme ideeën, met klantinzichten op basis van marktonderzoek, om onze oplossingen nog beter af te stemmen op onze doelgroep.
- Je bouwt verder aan de positionering van onze merken en gaat aan de slag met onze website, webshop en sociale media kanalen.
- Je analyseert relevante statistieken van on- en offline acties om de effectiviteit ervan te meten en bij te sturen.
- Je bent een sparringpartner van het editoriaal team en je collega-accountmanager, waarbij je hen op basis van klantinzichten adviseert.
- Je onderhoudt in de rol van accountmanager een nauw contact met docenten.
- Je informeert, adviseert en overtuigt docenten om te werken met de leeroplossingen van Van In.