Als customer service representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle telefonische oproepen van verzekerden die via hun werkgever een hospitalisatieverzekering hebben bij Vanbreda.
• Naargelang de aard van de oproep:
• Je werkt mee aan de verbetering van de antwoordtijd en de kwaliteit van onze dienstverlening door actief deel te nemen aan afdelingsbriefings.
• Je ondersteunt in onze schriftelijke communicatie met de verzekerde.
• Je helpt mee aan een vlotte en correcte verwerking van digitale aanvragen.
Ben jij perfect tweetalig Nederlands en Frans? Ben je communicatief en hou je van telefonische contacten? Ben je niet bang van een beetje administratief werk? Kan jij je bovendien vinden in onderstaande vaardigheden? Dan ben jij dé customer service representative die wij zoeken!
• Je kan gesprekken en te ondernemen acties bondig samenvatten in een telefoonmemo.
• Je bent klant- en servicegericht (je hebt een vriendelijke stem, bent behulpzaam en geduldig en je kan empathie en betrokkenheid aan de dag leggen).
• Je kan boodschappen duidelijk, gestructureerd en correct op papier zetten.
• Je werkt oplossingsgericht met een professionele attitude.
• Je bent stressbestendig en flexibel.
• Je kan zelfstandig werken, maar toch goed in teamverband functioneren.
• Je bent handig in het raadplegen van verschillende PC-toepassingen.
• Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.
• Je komt terecht bij een professionele, groeiende makelaar en een stabiele werkgever waar medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.
• Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
• We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
• Daarenboven kan je rekenen op een correct verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.