Als digitale pionier in de verzekeringssector is ons bedrijf voortdurend in beweging. Of het nu gaat om de ontwikkeling van nieuwe tools voor onze cliënten, een nieuw flexibel verloningspakket voor onze medewerkers, een nieuw partnership of een strategische koerswijziging: er zijn bijzonder veel verhalen te vertellen. Als Advisor interne communicatie geef je deze verhalen op een creatieve manier vorm en zorg je er zo voor dat onze medewerkers goed geïnformeerd zijn.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de organisatie van personeelsevents en voor een aantal administratieve taken binnen de afdeling Human Resources (zie verder).
Hoe ziet je werkdag eruit? In deze functie werk je nauw samen met onze HR Director en onze Head Marketing en Communication.
- Je bent verantwoordelijk voor interne communicaties via intranet, mailings, MS Teams, video’s, webinars of live evenementen, …
- Vanuit jouw ervaring en kennis rond social media, zet je gericht communicaties en acties op en weet je ook de business te ondersteunen mbt communicatie via deze online kanalen.
- Je bouwt ons intranet uit tot hét medium waarop onze medewerkers belangrijke informatie kunnen vinden over onze organisatie of over andere zaken die belangrijk zijn in hun professionele leven.
- Je organiseert – met de nodige creativiteit en originaliteit – onze personeelsevents (infodag, familiedag, verrassingsreceptie, town hall meetings, …).
- Je beheert de agenda van onze HR Director en fungeert als haar rechterhand op het vlak van de organisatie van een aantal afgebakende HR-taken (bv. griepvaccin, fotosessies organiseren, administratieve opvolging Sociaal Overleg, …).
- Je blijft up-to-date van nieuwe trends en tendensen die mogelijks een meerwaarde kunnen bieden voor onze organisatie.