Werken bij Alfen betekent werken bij een duurzaam bedrijf dat letterlijk en figuurlijk vol energie zit en dat zich al meer dan 80 jaar met grote passie inzet voor de ontwikkeling en innovatiekracht van de energiewereld. Bij Alfen vind je een zeer goede werksfeer in een platte organisatie. De technische uitdagingen die Alfen je te bieden heeft zijn ernorm.
Als Technical Support Engineer maak jij deel uit van de snel groeiende Expert Desk afdeling. In deze rol los je complexe klantvraagstukken over de Oplaadpunten EV op en benut je deze kennis om verbeteringen aan te dragen voor de producten, systemen en processen.
Naast dat je de ondersteuning bent voor de klanten bij complexe vraagstukken, ondersteun je daarin ook de resellers en monteurs in binnen- en buitenland.
Binnen het service team is Alfen continu op zoek naar verbeteringen om de ultieme service-experience te leveren naar hun klanten. Hiervoor zal je naast je dagelijkse werkzaamheden ook bijdragen aan het verbeteren van onze processen, bijvoorbeeld door het analyseren van tickets en het opstellen van rapportages.
Je dagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit:
Een zeer mooie en uitdagende functie binnen de snel groeiende duurzame organisatie, waarbij je een actieve bijdrage levert in verbeteringen en een fundament legt voor unieke doorgroeimogelijkheden. Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in een prettige werksfeer vol met ambities. Vanzelfsprekend met een passend arbeidsvoorwaardenpakket conform CAO Metalektro. Aangezien Alfen het belangrijk vindt dat jij je als professional blijft ontwikkelen verwachten zij dat jij hierin initiatieven onderneemt en in samenspraak met jouw manager keuzes maakt die jouw loopbaan binnen Alfen gaan ondersteunen.