Een bedrijf die van afstand met behulp van digitale systemen support verleent aan onze directe en indirecte klanten; Jenbacher is direct op zoek naar een Technical support medewerker wegens uitbreiding van het team. Het TECHNICAL Support team is ons eerste contact voor het loggen van de cases en het verlenen van remote support voor al onze directe en indirecte klanten. Het team is Technical support Center genaamd. Het Technical support team geeft sterke technische ondersteuning en technische oplossingen voor onze klanten en geeft de lokale service organisatie assistentie voor onze producten met support vanuit ons hoofdkantoor in Jenbach Oostenrijk. Indien gewenst zullen we ook op locatie support verlenen voor het correct oplossen van de werkzaamheden.
- Ontvangen, loggen, oplossen, doorsturen van storingen voor de beste en snelste oplossing voor de klant
- Optimaliseren van de“first time fix rate”via de telefoon en digitale communicatie systemen
- Technische problemen met de ondersteuning van andere teamleden op een zo compleet mogelijke manier oplossen
- Reduceren van werkzaamheden van de service afdeling op locatie voor uitvoeren en oplossen van technische problemen door support op afstand
- Introduceren van Analytics voor de CSA vloot en reduceren van“unplanned”activiteiten
- Acteer als technisch specialist voor onze klanten gebruikmakend van onze digitale communicatie systemen en beschikbare technische documentatie van onze motoren
- Acteer als een technisch specialist voor upgrades en ondersteun hierbij de service sales afdeling
- Wanneer er een storing niet op afstand op te lossen is, moet er een klant bezoek zo snel mogelijk worden georganiseerd om de stilstand tot een minimum te beperken
- Verzamelen van structurele problemen in de CSA vloot om dit aan te geven in de“issue screening meetings”voor verdere opvolging vanuit het hoofdkantoor
- Afhandelen van “Proactive meldingen” uitgestuurd door ons “fleet management system”
- Volgen van product trainingen voor al onze Jenbacher producten om je productkennis te vergroten
- Aansturen van monteurs en bestellen van onderdelen na kantoortijd en in het weekend voor de juiste oplossing van de storingen
- Werken in een onregelmatig rooster (zeven daags rooster 6.30-23.00uur) in team verband met een verlenging van de uren tot 2.00uur in de nacht tijdens het belichting seizoen (december t/m maart)