Binnen deze organisatie zijn ze overgegaan naar Office 365. Zulke overgangen gaan natuurlijk nooit helemaal vlekkeloos waardoor er extra druk is ontstaan op de ICT afdeling. Om een beetje druk van deze collega's weg te nemen kom jij in beeld! Jij gaat de telefoonlijn bemannen om de inkomende vragen goed uit te vragen en als ticket aan te maken zodat de ICT medewerkers deze kunnen behandelen. Uiteraard zou het heel fijn zijn als jij zelf ook meedenkt en de eerste vragen gaat proberen te beantwoorden. Wanneer jij veel initiatief toont zul jij meer werkzaamheden kunnen oppakken.
De functie is per direct en fulltime tot ongeveer eind mei met kans op verlenging. In de eerste weken zul jij ingewerkt worden op het kantoor. Na ongeveer 2 weken zul je meer vanuit huis werken. Dit bedrijf werkt namelijk in 2 shifts om zo drukte op de werkvloer te voorkomen. Ook is het soms noodzakelijk om langs verschillende vestigingen te gaan en daar telefoons of laptops op te halen.
Heb jij affiniteit met ICT en ben jij goed in staat om problemen te achterhalen? Dan is deze functie echt wat voor jou!