Als technisch support medewerker ben jij verantwoordelijk voor de eerstelijns belletjes die binnenkomen. Dit zijn zowel particuliere als zakelijke klanten die een product hebben of zouden willen. Geen vraag is te gek en je weet waar je terecht moet met de vragen van de klanten. Of dit nu een technisch mankement van de E-bike is of een nieuwe klant die meer wil weten van de producten, you're the man (or woman). Jouw technische kennis maakt dat je de klanten namelijk ook goed mee kan nemen in het proces dat moet worden doorlopen, geduld en goede communicatieve vaardigheden zijn hierbij van groot belang.
Deze snelgroeiende start-up komt oorspronkelijk uit Amerika waar de E-bikes zijn uitgegroeid tot zo'n groot succes, dat ze inmiddels ook in Europa zeer gewenst en héél herkenbaar zijn. Het team, bestaande uit zo'n 10 man, is nu op zoek naar een nieuwe ambassadeur die het product zelf net zo vet vindt. Omdat het een jong, gedreven team is dat hard werkt om de doelstellingen te behalen is een flexibele instelling en mindset ook erg belangrijk, samen willen jullie het bedrijf naar een hoger level tillen. Jij draagt hier aan bij omdat je de klanten van de beste service voorziet.
As you work to help adventurous customers, it is important that you always show a good level of enthusiasm, positive energy, and eagerness. It would be great if you have a similar background in automotive, tourism, or sports fields.
Wat je daarvoor terug krijgt?
Super73 is een van de meest herkenbare merken van elektrische voertuigen ter wereld. Hun missie is om 's werelds beste elektrische motoren te bouwen en een gepassioneerde gemeenschap te cultiveren en tegelijkertijd een uitzonderlijke klantervaring te bieden.