Wie ben je?
Jij bent een creatief en deskundig Programmamanager. Je slaagt er zowel in de dagelijkse functionele leiding te geven aan het team als sturing te geven aan de professionalisering van het inkoopteam. Tegelijkertijd ben je zo organisatiesensitief dat je de kwalitatief goede verbinding tussen de vier gemeenten, de bovenregionale samenwerkingsverbanden en het RIZ behoudt én verder ontwikkelt.
Je beschikt over de volgende competenties:
- Je bent politiek en bestuurlijk sensitief.
- Je kunt op strategisch niveau overzicht bewaren.
- Je bent omgevingsbewust.
- Je kunt resultaatgericht werken.
- Je kunt goed samenwerken.
- Je hebt een verbindende stijl van leiderschap. Netwerken en initiatieven nemen om de benodigde resultaten te kunnen bewerkstelligen.
Naast de competenties die hierboven vermeld staan, vinden wij het belangrijk dat je:
- Beschikt over aantoonbaar academisch werk- en -denkniveau.
- Prioriteiten weet te stellen en daarop te sturen.
- Bewezen ruime ervaring hebt met project- en procesmanagement.
- Aantoonbaar kennis en ervaring hebt met inkoop- en contractmanagement binnen het sociaal domein of zorg.
- Aantoonbaar kennis en ervaring hebt met managementprocessen, politieke en bestuurlijke processen en netwerken.
- Kennis van wet- en regelgeving en beleidsplannen binnen gemeenten hebt.
- Beschikt over kennis van financiën en informatisering.
Overig competenties
- Ondernemingszin
- Stressbestendigheid
- Analytisch vermogen
- Creativiteit
- Visie
- Coachen
- Leidinggeven
- Netwerken
- Omgevingsbewustzijn
- Samenwerken
- Initiatief
- Plannen en organiseren
- Resultaatgerichtheid
Wat ga je doen?
Als Programmamanager Regionaal Inkoopteam Zorg draag je bij aan het geluk van de inwoners van de Noordkop gemeenten door de juiste zorg in te kopen. Om dit doel te bereiken:
- Adviseer je op strategisch en tactisch niveau, signaleer je knelpunten en rapporteer je aan zowel het Regionaal Management Overleg als ook het Regionaal Portefeuillehouders Overleg.
- Stuur je het inkoopteam aan.
- Heb je visie op innovatie, bewaak je de kwaliteit van de dienstverlening en informatieverstrekking aan gemeenten en aanbieders en stuurt bij waar nodig.
- Ben je de verbindingsfactor tussen de verschillende partijen. Je legt in- en extern contacten, onderhoudt deze en weet te netwerken en te verbinden.
- Geef je functioneel leiding aan het team bestaande uit Contractmanagers, Inkoper(s), Beleidsadviseurs, financiële en ondersteunende functies.
- Fungeer je zo nodig als interne sparringpartner bij complexe casuïstiek en gesprekken met zorgaanbieders.
Wat bieden wij?
Een aantrekkelijke functie met de kans om jezelf te ontwikkelen, binnen een uitdagende politiek-bestuurlijke regionale context met een zeer gemotiveerd team!
Wat betreft salaris bieden we schaal 12 (max € 5.872,- op basis van 36 uur). Dit is exclusief 17,05% Individueel Keuzebudget waarmee je meer keuzevrijheid hebt over je geld. Je krijgt daarnaast ook een budget voor de aanschaf van een laptop en mobiel.
Als organisatie werken we tijd- en plaatsonafhankelijk; thuiswerken is - uiteraard in afstemming met je collega’s - dus prima mogelijk, in en na coronatijd!
Meer weten? Voor vragen of meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Rinda de Goede, teamleider Beleid gemeente Schagen. Je kunt haar bellen of appen via
06 10 00 25 91. Voor vragen of meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Mirelle Blom, HR-adviseur werving en selectie. Je kunt haar bereiken via 06 34 08 40 64.
Voor meer informatie over onze gemeente kan je kijken op
www.schagen.nl.
Een online assessment en het inwinnen van referenties kunnen deel uitmaken van de tweede ronde van de selectieprocedure. En natuurlijk kijken we op je social media wie jij bent.
Interesse?
Solliciteer dan via het
online sollicitatieformulier en stuur jouw sollicitatie in
voor 5 februari 2021.
We horen graag van je! De eerste gespreksronde is gepland op dinsdagmiddag 16 februari 2021.
Acquisitie stellen wij niet op prijs.