Organiseren van trainingen, instellen van werkplekken, het registreren en verwerken van agressiemeldingen enz. Jouw dagen zien er nooit hetzelfde uit!
De afdeling Servicecentrum & Facilities is op zoek naar een:
Medewerker Arbo & Veiligheid
30 uur per week - tijdelijk
2021 is het jaar van de professionalisering van de BHV-organisatie, het Interventieteam en Arbo. Je gaat het aanstaande jaar onder andere aan de slag met het organiseren van trainingen, het registreren en verwerken van agressiemeldingen, het instellen van werkplekken in het nieuwe kantoorconcept tOss en het uitvoeren van de RI&E. Jouw dagen zien er nooit hetzelfde uit.
Wat ga je doen?
Samen met de beleidsadviseur Arbo van P&O, het hoofd BHV en de programmamanager Weerbare Organisatie optimaliseer je het komende jaar de organisatie van Arbo & Veiligheid in onze organisatie. Je hebt daarin drie (onafhankelijke) rollen:
- Arbocoördinator
- Preventiemedewerker Arbo
- Preventiemedewerker Veiligheid
Deze rollen geven samen een divers en afwisselend takenpakket, waarbij jij de ambassadeur bent van de thema’s Arbo en Veiligheid in onze organisatie:
- Je voert samen met de Arbocommissie de regie op de RI&E.
- Je zorgt voor goede plannen van aanpak.
- Je signaleert gevaren en risico’s met betrekking tot de arbeidsomstandigheden.
- Je ondersteunt in het implementeren van het Arbobeleid.
- Je zorgt voor de planning en inroostering van het Interventieteam en het BHV-team.
- Je organiseert opleidingen op het gebied van Veiligheid en BHV.
- Je geeft uitvoering aan het protocol De Weerbare medewerker.
- Je neemt deel aan projecten (bijvoorbeeld het nieuwe toegangspassensysteem).
Wat bieden we?
- Je komt terecht in een collegiaal en dynamisch team, waarbij ruimte is om te leren en te ontwikkelen.
- Je salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal functieschaal 8 (maximaal € 3.591,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband).
- De functie wordt nu voor de periode van 1 jaar ingevuld. Dit jaar gebruiken we om te bepalen hoe de structurele functie vorm moet krijgen. Er is dus de mogelijkheid voor een vaste arbeidsovereenkomst.
- Daarnaast biedt de gemeente Oss de mogelijkheid tot flexibele werktijden, is er veel aandacht voor loopbaanontwikkeling, zijn er goede opleidingsmogelijkheden, krijg je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto jaarsalaris en is er een gunstige ouderschapsverlofregeling.