Functie-eisen
Als Manager Risk voldoe je in elk geval aan het volgende:
- Academisch-werk- en -denkniveau; een afgeronde studie bedrijfseconomie, RA/ RC/CPC is een pre.
- Kennis van en bewezen ervaring (5-10 jaar) met risicomanagement en op de hoogte van ontwikkelingen op je vakgebied.
- Ervaring met het coachend leidinggeven aan professionals in een overheidsorganisatie of een politiek dynamische omgeving.
- Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
- Pragmatisch en een verbinder.
Daarnaast voldoe je aan de volgende competenties: organisatiesensitiviteit, doelgericht samenwerken, analytisch vermogen, kwaliteitsgerichtheid, resultaatgerichtheid en visie.
Kadaster
Het Kadaster is 188 jaar oud en er werken ruim 1800 medewerkers. Sinds 1994 is het Kadaster een zelfstandig bestuursorgaan (ZBO). Ze voeren hun taken zelfstandig uit. Sinds oktober 2017 vallen zij onder de politieke verantwoordelijkheid van de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK). Deze verleent goedkeuring aan het meerjarenbeleidsplan, de jaarrekening en de hoogte van de tarieven. Als onafhankelijke partij biedt het Kadaster zekerheid door transparantie over eigendom en gebruik van vastgoed en ruimte. Daarnaast willen zij betrouwbare data via één digitaal geodata-platform voor iedereen toegankelijk maken. Dit alles doet het Kadaster niet alleen in Nederland maar ook daarbuiten.
Het Kadaster wordt aangestuurd door een raad van bestuur en bestaat uit de voorzitter en een lid raad van bestuur. Samen met 5 directeuren vormen zij de directieraad. Met elkaar zijn zij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het Kadaster. Meer informatie over het Kadaster is te vinden op:
https://www.kadaster.nl
Arbeidsvoorwaarden
Het Kadaster biedt een dienstverband voor een jaar met de intentie om het contract om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd. Het bruto maandsalaris is, afhankelijk van kennis en ervaring, maximaal € 7.111,- met daarnaast 25% Individueel Keuzebudget om zelf de keuzes te maken die passen bij een flexibele 36-urige werkweek.
Procedure
Bij de werving en selectie laat het Kadaster zich bijstaan door het bureau Aardoom & de Jong. Solliciteren kan via
het sollictatieformulier. Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Je reactie, voorzien van motivatiebrief en cv, zien wij graag zo spoedig mogelijk doch
uiterlijk voor dinsdag 2 maart 2021 tegemoet.
De voorselectiegesprekken bij Aardoom & de Jong vinden plaats in week 8 en 9. De geselecteerde kandidaten worden op maandag 8 maart aan het Kadaster gepresenteerd.
De eerste gespreksronde bij het Kadaster staat gepland op vrijdag 12 maart in de ochtend en is online.
De tweede gespreksronde staat gepland op maandagmiddag 15 maart.
Het assessment staat gepland op vrijdag 19 maart.
Het streven is de procedure in maart 2021 af te ronden.
Contactpersoon:
drs. Sylvia van de Wetering, e-mail:
vandewetering@aardoomendejong.nl, telefoon:
06-50121291.
Acquisitie stellen wij niet op prijs.