Jouw profiel
Je bent een ervaren professional met post-hbo-werk- en -denkniveau, met een opleidingsachtergrond op HRM-gebied.
Daarnaast heb je:
- Ruime leidinggevende ervaring binnen HRM.
- Een verbindende en coachende leiderschapsstijl.
- Een werkhouding die gericht is op samenwerking.
- Kennis van het inhoudelijke veld van HRM en organisatieontwikkeling en van de actuele vraagstukken op dit terrein in de zorg.
- Kennis van en ervaring met veranderingsprocessen en -programma’s.
- De vaardigheid om binnen een veranderende organisatie samen te werken en vanuit het primair proces denkend een passend HRM-beleid te realiseren.
- Affiniteit met de zorg en ondersteuning aan de doelgroepen van Syndion.
- Een relevant netwerk.
We kijken uit naar een collega die met souplesse samenwerkt op verschillende niveaus, met een strategische denkkracht en een heldere visie op HRM binnen de zorg. Je hebt oog en gevoel voor de verschillende klanten en je weet met je talent voor heldere communicatie mooie resultaten te behalen.
Afdeling HRM en plaats in de organisatie
Ons team op de afdeling HRM bestaat, naast de HRM-manager uit 3 HRM-adviseurs, 4 HRM-medewerkers, 1 adviseur Preventie en Gezondheid en Ergocoaches, 4 planners voor ons flexbureau, 1 adviseur recruitment, 1 HRM-medewerker werving & selectie en 1 coördinator vrijwilligers. We werken in een prettige sfeer met elkaar samen en we benutten elkaars talenten. De manager HRM geeft leiding aan de afdeling en ontvangt leiding van de directeur HRM/Kwaliteit en Veiligheid.
De directie bestaat uit 3 integraal verantwoordelijke directeuren die ondersteund worden door de bestuurssecretaris. De afdeling control bestaat uit de concerncontroller en de concerncontroller kwaliteit en compliance en wordt rechtstreeks aangestuurd door de bestuurder. De directie is onder eindverantwoordelijkheid van de bestuurder gezamenlijk betrokken bij de strategische beleidsontwikkeling en -uitvoering.
Arbeidsvoorwaarden
- We bieden je een betekenisvolle functie in een organisatie met korte lijnen en een informele werksfeer. Je krijgt de kans om op een persoonlijke, authentieke manier je werkzaamheden uit te voeren.
- De cao Gehandicaptenzorg is van toepassing en je salaris voor deze functie bedraagt maximaal 4.799,00 euro bruto per maand (functiegroep 60; bedrag per 01-06-2021) op basis van een 36-urige werkweek.
- Je hebt recht op een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van 2 jaar; eventuele continuering vindt plaats op basis van evaluatie van de gerealiseerde ambities en groei.
- Kijk hier voor de uitgebreide informatie van onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.
Syndion. Doen we samen. Met jou?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Reageer dan direct via
het sollicitatieformulier! De vacature staat
tot 1 maart a.s. We hebben tijd gemaakt voor de eerste gespreksronde op 11 maart a.s. in de middag.
De vacature wordt zowel intern als extern tegelijk uitgezet, waarbij passende interne kandidaten voorrang hebben. Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Contact
Als je meer informatie wilt over deze vacature kun je bellen of mailen met Brigitte Jacobs, directeur, via e-mailadres
b.jacobs@syndion.nl of telefoonnummer
06 - 51823957.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.