Wat ga ik doen?
VodafoneZiggo is voor de locatie Nijmegen op zoek naar Klantenservice medewerkers die dagelijks alles op alles willen zetten om de klanten te helpen. Vind jij dat klanten helpen uit meer bestaat dan alleen een oplossing aanbieden? Bij VodafoneZiggo werken we keihard aan het klantcontactcenter van de toekomst waarbij we het klantcontact zoveel mogelijk digitaal proberen te krijgen. Hierdoor hebben klanten zelf de keuze op welke manier ze contact opnemen en ervaren ze overal dezelfde service.
Als Klantenservice medewerker communiceer je via telefoon, per e-mail, chat, messenger en via social media met klanten. Zo behandel je diverse (online) vragen en eventueel problemen. Jij weet altijd te achterhalen wat de klant precies van jou verwacht, en weet hier goed op in te spelen. Bij elk contact ben jij verantwoordelijk voor de klant, de vraag en de verwerking in het klantsysteem.
Waar neem ik mee?
Je hebt ervaring met het voeren van klantgesprekken, je hebt een commerciële mindset en bent in staat om met een servicegerichte houding producten aan te bieden die passen bij de situatie van de klant. Je bent ondernemend, je hebt lef en kunt je goed inleven in de klant. Je hebt een open karakter, bent sociaal en creatief.
Training/ startdatum:
Als alles is doorlopen ga jij starten op 8 maart. Hierna volg jij een training van 12 weken waar je alle skills goed aangeleerd krijgt. Deze training is 32 uur per week en zal deels vanuit huis en deels vanaf kantoor gevolgd worden.
Good to know:
Je krijgt direct een contract bij VodafoneZiggo voor zeven maanden. Dit brengt mooie voordelen met zich mee zoals kortingen op producten van Vodafone en Ziggo, kortingen op abonnementen en verzekeringen en nog vele mooie extra's! Tof toch!