Klanten kiezen bewust voor het bedrijf KPN, omdat de kwaliteit van de diensten en producten hoog is. Net als de klanttevredenheid. Als klantexpert houd je die hoog. Het is jouw doel om in ieder klantcontact de beste service te bieden en een aanbod te doen die past bij de behoefte van de klant. Met jouw sprankelende persoonlijkheid ben je in staat de gehele klantbehoefte te achterhalen en zorg je ervoor dat de vraag van de klant helemaal wordt beantwoord. Vanuit je service gerichte en actieve instelling pak en overzie jij commerciële kansen.
Training
Je start met een fulltime of parttime training die je zelf kunt indelen. Je zal beginnen met het maken van e-learnings en praktijktraining. Daarna ga je werken op basis van je eigen beschikbaarheid. Hierbij is het wel noodzakelijk dat je minimaal 28 uur per week aan beschikbaarheid kunt doorgeven.
KPN investeert graag in jouw persoonlijke ontwikkeling, zo krijg je bijvoorbeeeld een opleidingsbudget van €1500,- die je vrij kunt inzetten om opleidingen en cursussen te volgen.
Startdata
De eerstvolgende startdatum is 19 april 2021 (week 16), hierna is het eerstvolgende startmoment op 3 maart 2021 (week 18).
P.S. Heb je een vraag, wil je direct je interesse tonen, of solliciteren door middel van een videomotivatie? Stuur dan een WhatsApp-bericht naar Bart van der Meer (06-20827286).
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!