Een bekend schadebedrijf is per direct op zoek naar een nieuwe klantadviseur voor de locatie Capelle aan den Ijssel. De werkgever is gespecialiseerd in het verlenen van hulp bij schade. Ze regelt het totaalpakket van a tot zo, hieronder valt onder andere schadepreventie en herstel. De functie is in eerste instantie tijdelijk, maar mocht het van beide kanten bevallen is er de kans om uiteindelijk indienst te treden bij de opdrachtgever zelf.
Werkzaamheden
Als klantadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt van de klant. De klanten zijn voornamelijk gedupeerden of mensen die een vraag hebben. Dit vraagt veel van jou als persoon. Het is belangrijk dat jij je kan inleven in de klant en als luisterend oor weet wat de klant nodig heeft. Indien nodig zorg je ervoor dat hij/zij zich op haar gemakt voelt. Nadat je de problemen in kaart hebt gebracht weet je welk advies je het beste kan geven. Het doel is om de klant met een goed gevoel op te laten hangen.
Zodra je telefonisch klaar bent verwerk je dit in het syteem. Met de lopende poliswaarden constateer jij of de schade wel of niet wordt gedekt. Vervolgens maak je hier een rapportage van. De laatste stap is het indienen van de rapportage naar diverse herstelbedrijven, die het probleem van de klant definitief oplossen.