- Vanuit KBC Live help je onze klanten via alle mogelijke kanalen: Skype, telefoon, e-mail,...
- Je werkt in verschillende tijdsblokken. Dit houdt in dat je in een beurtrol tot 22u werkt en op zaterdag tot 17u. Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met jouw voorkeuren om een schema op maat te maken.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt hun vragen en geeft hen persoonlijk advies. Vertrouwen en een uitstekende dienstverlening zijn hierin zeer belangrijk. Zo merken jouw klanten dat ze voor jou op de eerste plaats komen.
- Je gaat proactief op zoek naar nieuwe opportuniteiten en laat geen kansen liggen, wanneer ze zich voordoen.
- Je initieert mee commerciële acties binnen jouw team.
- Met een enthousiaste en positieve uitstraling ben jij het gezicht van KBC voor onze klanten. Je draagt onze merkwaarden uit en bouwt zo mee aan onze verdere groei.
Vanuit je opgedane praktijkervaring maak je op basis van diepgaande data-analyse voorspellingen en doe je aanbevelingen om de bestaande organisatie en werking van het Retail-netwerk te optimaliseren. Je neemt hierbij een coördinerende rol op. Zo zorg jij mee voor operationele efficiëntie en een optimale beleving voor onze klanten.