Als lead developer ben je onderdeel van het ‘Fysieke kanalen’ scrum team binnen een scaled agile omgeving en zul je het voortouw nemen bij de bouw van het service- en verkoopplatform. Je zult je voornamelijk bezighouden met de nieuwbouw van het platform en de inrichting van de Amazon cloud omgeving. Jij bent een belangrijke sparringpartner voor de architect en neemt initiatief bij het maken van technische beslissingen. Je hebt diepe kennis van de continuous delivery pipeline, waar geautomatiseerde testen een belangrijk onderdeel van uit maken. Als lead werk je enerzijds aan de bouw van deze nieuwe online services, maar zul je ook werken aan de volledig nieuwe web-based front-end.
Je begrijpt de noodzaak van geautomatiseerd testen en hebt hier ook ervaring mee. Daarnaast ben je bekend met continuous delivery en draag je verantwoording voor het onderhouden en uitvoeren van de deployment pipeline. Als richtlijn bij deze implementatie houd je rekening met de gestelde architectuurprincipes.
Je komt terecht binnen het domein losse vervoerbewijzen – RC LvvB – , dit domein is onderdeel van ComIT. Het losse vervoerbewijzen domein ontwikkelt en beheert onder andere de software voor de verkoop van treinkaartjes en treinuitjes. Het team waar jij onderdeel van wordt, ontwikkelt de software voor service en kaartverkoop op de stations.
Het nieuwe platform gaat ons de mogelijkheid geven om onafhankelijk van de middelen verkoop- en service naar een hoger niveau te brengen, kernwoorden hierbij zijn de klant herkennen, service ook mobiel, apparaat onafhankelijk/ we zijn daar waar de reizigers op een station is. En wil je daar je steentje aan bijdragen heten we je van harte welkom!
Ons hoofdkantoor in Utrecht is jouw thuisbasis. Je gaat werken bij het dynamische organisatieonderdeel ComIT, waar Commercie en IT op een agile wijze hand in hand samenwerken. Bij ComIT streven we naar excellent presteren en wendbaarheid. Continu leren, ontwikkelen en verbeteren door zowel ComIT als de medewerkers die er werken om zo in een voortdurend veranderende omgeving aan steeds veranderende behoeftes van onze reizigers te blijven voldoen.
ComIT is een organisatieonderdeel van NS Reizigers. De focus van de activiteiten van NS Reizigers ligt op het realiseren van kwalitatieve vervoerscapaciteit, goede service en informatie, aantrekkelijke reisproducten, een hoogwaardig veiligheidsprofiel en de transformatie richting mobiliteitsaanbieder. In dit kader werken we binnen ComIT bijvoorbeeld aan producten als NS Flex en de NS Business Card en informatiediensten als NS.nl en de Reisplanner. Voor meer informatie over de ComIT organisatie: https://werkenbijns.nl/comit/
Je komt terecht binnen het domein losse vervoerbewijze – RC LvvB – , dit domein is onderdeel van ComIT. Het losse vervoerbewijzen domein ontwikkelt en beheert onder andere de software voor de verkoop van treinkaartjes en treinuitjes. Het team waar jij onderdeel van wordt, ontwikkelt de software voor service en kaartverkoop op de stations.
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Je maakt deel uit van een organisatie die midden in de maatschappij staat en Nederland in beweging brengt. Maar als 1 van de grootste werkgevers van Nederland hebben we je zoveel meer te bieden. Voor deze functie is dit onder andere:
Wil je alles tot in detail weten? Bekijk dan hier de NS cao.
Solliciteer direct via de sollicitatiebutton. Binnen enkele minuten ontvang je een automatische sollicitatiebevestiging, binnen 2 weken reageren wij op jouw sollicitatie.
Je kunt je sollicitatie richten aan Roderick Volz, Interim Senior IT Recruiter.
Nog vragen? Mail dan naar Karin of Jerina via recruitment@ns.nl
Heb je liever telefonisch contact? Kijk dan op onze website voor de actuele telefoonnummers.
Goed om te weten:
Vanwege de coronamaatregelen hebben wij onze sollicitatieprocedure aangepast. Lees hier wat je kunt verwachten.