Het bedrijf:
Het bedrijf waarvoor je komt te werken is een snelgroeiend familiebedrijf wat luxe tuinmeubelen verkoopt met ondertussen 23 winkels in Nederland en België. Het hoofdkantoor is gevestigd in Roosendaal, de plek waar deze functie zich ook bevindt. Het voorjaar komt er weer aan en de tuinmeubelen vliegen de (online) winkel uit. Tuinmeubelen zijn een seizoensgebonden product en daarom zal deze functie eind augustus weer stoppen. De functie start per direct.
Wat ga je doen?
Als fulltime assistent planner in Roosendaal ga jij aan de slag op de klantenservice afdeling. Wanneer je in de ochtend binnen komt draai jij een lijst uit met verkochte tuinmeubelen in de fysieke winkels en webshop. Je gaat deze klanten telefonisch benaderen en zorgt vervolgens dat er een dag en tijdstip afgesproken wordt voor de bezorging van de tuinmeubelen. Vervolgens verwerk je dit natuurlijk in het systeem zodat de transportplanners hier mee verder kunnen en de klant het product op de gewenste dag ontvangt. De werkdagen zijn tussen maandag en zaterdag waarbij jij flexibel ingepland zult worden.