Onze website gebruikt cookies zodat we je de beste gebruikerservaring kunnen geven. Door onze website te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.
Lees meer
Je zorgt ervoor dat de globale merkenplannen worden door vertaald naar Belgisch niveau, om de ambities van de sales afdelingen (FOOD en ON-TRADE) te realiseren. Je bent dan ook dé link tussen de 2 afdelingen en begrijpt de belangen van beide partijen.
Je houdt de vinger aan de pols bij de mensen op het terrein, de vertegenwoordigers. Zij zijn je ogen en oren op de baan. Je bent verantwoordelijk om hen de juiste middelen te geven om de verkoop van onze bieren te kunnen realiseren.
Je bundelt alle info en verwerkt deze van A tot Z totdat je implementeerbare acties hebt die je op een inspirerende en onderbouwde manier kan overbrengen aan de vertegenwoordigers.
Je bouwt mee aan een totaal communicatieplan voor onze merken, dat start met de communicatie naar de consument, relevante activaties voor elk kanaal én je probeert inzichten te krijgen om deze 360° aanpak steeds te verbeteren.
Je rapporteert aan de Local Marketing Manager BE.
Jouw profiel
Je hebt een diploma in een economische of marketinggerichte studie en minstens 3 tot 5 jaar ervaring in Shopper Marketing of Verkoop, met voorkeur in het Horeca-kanaal.
Je hebt een passie voor bier. Ervaring binnen de drankensector is een plus.
Je hebt een non-nonsens en overtuigende communicatiestijl en dit zowel in het Nederlands als het Frans.
Je bent oplossingsgericht en hebt een hands-on mentaliteit. Je kan je vastbijten in projecten, en deze uitwerken van idee tot executie in de markt. Korte deadlines schrikken je niet af.
Je kan goed in team werken en communiceert graag intern elke stap van het ontwikkelingsproces.