Onze website gebruikt cookies zodat we je de beste gebruikerservaring kunnen geven. Door onze website te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.
Lees meer
Bij de marketingafdeling dragen we ons steentje bij op een eigen ‘Duvelse’ manier: Geen schrik hebben om begane paden te verlaten en strategisch durven nadenken ‘on the fly’. Vooruit met de geit! We breiden verder uit en gaan volop inzetten op e-commerce. Als E-commerce Business development Manager kom je terecht in dit ambitieus e-commerceteam, met voor jou één duidelijk doel: (1) het succesvol lanceren van onze B2B ambities en (2) uitbouwen van een strategisch internationaal commercieel plan.
Je bent verantwoordelijk voor een duidelijk 360° plan van aanpak om onze vooropgestelde milestones op vlak van ‘gifting’ door B2B partners te halen. Je gaat hiervoor ook actief op zoek naar mogelijke klanten.
Je staat garant voor een solide commercieel en merkversterkend plan dat evenwicht houdt tussen onze grote (internationale) groeiambities en huidige operationele/financiële capaciteiten. Je zorgt voor een schaalbare groei met juiste (langetermijn)focus.
Je werkt samen met je e-commercecollega’s rond merkopbouwende activaties (bijvoorbeeld voor Vaderdag, Valentijn, Kerstmis…) en strategische groeiprojecten (personalisatie, internationale expansie Frankrijk, project rond beer shipping…).
Je bent verantwoordelijk voor het vlot operationeel draaien van de Duvelshop op de brouwerij (via gidsen, studenten, flexwerk …)
Je zet je schouders mee onder een geweldige klantenervaring en beantwoordt mee de vragen van online kopers via e-mail.
Wij bieden je -- naast een warm onthaal -- een pittige functie aan met verantwoordelijkheid en voldoende aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling. Je rapporteert aan de global POS, business planning & merchandising manager.
Jouw profiel
Je hebt een masterdiploma (of gelijkwaardig) en 5 jaar relevante ervaring.
Je kan zowel op strategisch vlak (visie, lange termijnplan) als operationeel vlak (dagelijks beheer en klantenservice) de webshop van A tot Z mee leiden. Maw van een toekomstplan presenteren aan directie tot last-minute een belangrijk pakje maken voor een klant.
Je hebt een grote commerciële affiniteit en weet wat het is om actief klanten te werven in een B2B-setting.
Je kan terugvallen op een solide basis in project management
Je hebt bij voorkeur kennis van de Franse e-commerce markt.
Je hebt veel goesting!!! Goesting om je schouders te zetten onder dit project en mee proactief verbeterpunten aan te pakken. De drukke piekmomenten neem je er bij.
Je maakt graag deel uit van een groep maar kan ook op jezelf het nodige werk verzetten.
Cijfers schrikken je niet af en je kan resultaten analyseren.
Je hebt een vlotte pen en drukt je foutloos uit (vooral schriftelijk) in het Nederlands en Frans.
Je bent ondernemend, dynamisch en enthousiast. Je weet mensen te mobiliseren waardoor je projecten tot een goed einde brengt.
Je hebt passies in je leven en bent misschien wel een beetje eigenaardig. Gewoon is maar saai.