Ons moederbedrijf, een vooraanstaande logistiek dienstverlener in West-Europa, investeert jaarlijks fors in ons warehousemanagementsysteem (WMS). De laatste jaren is het aantal eindgebruikers van ons WMS fors gegroeid. Daarnaast worden klanten kritischer en logistieke processen complexer. Daarom zijn we voor onze afdeling Customer Support op zoek naar een nieuwe collega, die het verlenen van service als een uitdaging ziet en dit met enthousiasme weet uit te dragen.
Als Customer Support Professional ben je verantwoordelijk voor de registratie en opvolging van supportmeldingen voor onze WMS software. Je beantwoordt vragen van gebruikers, voert (probleem-)analyses uit en bewaakt de voortgang van complexere meldingen. Je zorgt ervoor dat supportaanvragen naar tevredenheid van onze klanten worden uitgevoerd en afgesloten.
Bezoek onze website voor meer informatie over onze producten, diensten en klanten.
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mark van der Laan, telefonisch via 0318 - 691 300.
Stuur je motivatiebrief met CV via de knop Solliciteren.