De afdeling Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de ondersteuning van de directie, de afdelingen Vastgoed en Wonen en de overige stafdiensten P&O en Advies & Beleid. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de volgende teams: Finance & Control, projectondersteuning, communicatie en adviseurs functioneel beheer. De manager Bedrijfsvoering stuurt de afdeling aan.
Bij het team Finance & Control vinden alle financiële activiteiten plaats. Het team bestaat uit 8 medewerkers. Ben jij een financieel expert en toe aan een stap in je carrière waarin jij inhoudelijk het verschil kan maken in jouw vakgebied en daarbij jouw collega’s van het team inhoudelijk meeneemt en functioneel aanstuurt?
Wij zoeken voor het team Finance & Control een:
Coördinator Financiën
Barneveld, 36 uur per week
Wat ga je doen?
- Als financieel expert voeg je kwaliteit toe aan de financiële disciplines in de organisatie. Je adviseert collega’s omtrent financieel gerelateerde vraagstukken. Je levert input voor en adviseert over het financieel beleid en geeft uitvoering aan dit beleid. Je draagt zorg voor het stroomlijnen en actueel houden van financiële processen en beleidsmatige zaken.
- Je coördineert de werkzaamheden voor de medewerkers van het team en fungeert voor hen ook als inhoudelijke sparringpartner. Je bewaakt, borgt en toetst de voortgang, kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden.
- Je vertaalt (externe) ontwikkelingen in (innovatieve) voorstellen en levert een bijdrage aan de ontwikkeling van strategie en beleid afhankelijk van het proces waar ondersteuning aan wordt gegeven.
- Je werkt afdeling overstijgend en vertaalt de richting en visie van de directie en het MT naar beleid, (jaar)plannen en projecten. Ook zorg je voor voorlichting en communicatie over de ontwikkeling en uitvoering hiervan.
- Je voert analyses en onderzoeken uit en vertaalt deze naar beleidsvoorstellen en plannen.
- Verslaglegging, begrotingen, financiële sturing en fiscaliteiten behoren tot je dagelijkse werkzaamheden en hebben geen geheimen voor jou.
- Je verzamelt, bewerkt, controleert, analyseert en stelt gegevens, in- en externe (financiële) rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten op. Je zorgt voor een tijdige, volledige en juiste financiële informatieverstrekking van projecten en geeft gevraagd en ongevraagd advies over financiële en fiscale aspecten van projecten.
- Je signaleert en volgt ontwikkelingen binnen je vak- en aandachtsgebieden.