Als callcenter medewerker bij KPN in Groningen ben jij het eerste aanspreekpunt voor de (toekomstige) KPN klant. Jij luistert, vraagt door en schakelt snel. Zo zorg jij ervoor dat het hele klantbeeld inzichtelijk wordt en weet jij precies wat de klant nog meer nodig heeft. Targets en doelstellingen werken voor jou stimulerend. Jij bezit de nodige dosis lef om de klant een goed aanbod te doen.
Werken bij KPN betekent veel gezelligheid in combinatie met hard werken. Je kunt aan de slag voor minimaal 24 uur per week, maar meer werken is natuurlijk ook goed. Daarna is er de mogelijkheid om deels thuis te werken.
Training
Poolvacature: de eerstvolgende training start in week 15, dit is vanaf 12 april 2021. Door middel van online trainingen en training op locatie word jij in 2 tot 4 weken klaargestoomd voor je nieuwe job. Deze training kun je deels zelf flexibel inplannen, zolang je maar minimaal 24 uur per week besteed aan de training. De eerste week van de training wordt er fulltime beschikbaarheid gevraagd.
Bij KPN is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, zo krijg je bijvoorbeeld na een half jaar een opleidingsbudget van €1500,-. Je krijgt van KPN een laptop om op te werken.
P.S. Heb je een vraag, wil je direct je interesse tonen, of solliciteren door middel van een videomotivatie? Stuur dan een WhatsApp-bericht naar Bart van der Meer (06-20827286).
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!